Senin, 23 November 2015

Bertenaga Pendekatan Penyembuhan Vs Perubatan Moden

Bertenaga Pendekatan Penyembuhan Vs Perubatan Moden

Pendekatan Perubatan Moden untuk Pain

Latihan Healthcare moden berkenaan dengan rawatan gejala kesakitan. Ia menjurus untuk menindas dan mengawal mereka, bukan untuk menyelesaikan punca. Anda perlu faham bahawa apabila punca dan kelemahan yang berkaitan dengan kesakitan dikenal pasti dan diterbalikkan, kesakitan akan hilang. Diagnosis perubatan moden yang sakit adalah pernyataan semula yang jelas --- sakit perut, sakit telinga, sakit di bahagian sinus, sakit pinggang dan lain-lain diagnosis tidak digariskan sehingga punca. 'Punca' bermaksud terdapat lebih daripada satu sebab yang tunggal bagi apa-apa kesakitan. Punca-punca boleh berada dalam pelbagai lapisan.

Perubatan moden mendakwa menggunakan konsep sistem saraf autonomi untuk menyelesaikan kesakitan. Ia adalah, selepas semua, cawangan ini sistem saraf yang tidak sukarela. Sistem saraf autonomik mengawal pernafasan, kadar jantung, tekanan darah, keseimbangan, suhu, aliran keutamaan darah ke organ-organ dan otot, penghadaman, rembesan mukus dan fungsi seksual --- hanya untuk menamakan beberapa. Mengikut konsep perubatan moden, apabila sistem saraf autonomi pergi serba salah, apa sahaja boleh berlaku - termasuk sindrom sakit kronik, keletihan, sakit otot, masalah pencernaan, asma, tekanan darah tinggi, debaran jantung, panik episod, vertigo, masalah penglihatan, kulit ruam, alahan, sakit kepala dan senggugut --- praktikal gamut penuh aduan perubatan.

Perubatan moden beroperasi dari konsep bahawa dialami disfungsi autonomik boleh menyebabkan kerosakan kekal pada organ-organ, tisu dan sendi kerana saraf autonomik berfungsi benar-benar boleh melucutkan organ peredaran darah yang memberi hidup, aliran tenaga hidup mengekalkan dan saliran limfa kematian pencegahan. Perubatan moden masih menggunakan prosedur yang sama yang tidak pernah bekerja untuk mendapatkan sesiapa sahaja daripada kesakitan. Mereka terus menggunakan mereka dan berharap kali ini mereka akan mendapat hasil yang berbeza. Anda mungkin dalam untuk kejutan, tetapi banyak nasihat yang biasa anda mendengar dan membaca sebahagiannya, jika tidak sama sekali tidak betul. Yang benar adalah sering hanya bertentangan dengan apa yang anda telah diberitahu

Pendekatan bertenaga untuk Pain

Kita semua tahu bahawa badan yang hidup terdiri daripada bidang tenaga. Pengetahuan ini bukan baru. Ia telah diiktiraf untuk beribu-ribu tahun. Meridian tenaga, aura dan chakra badan telah mencatatkan dan mantap. Hakikat bahawa badan itu hidup terdiri daripada bidang tenaga bukan hanya teori esoterik. Juga bukan ungkapan perbezaan pendapat atau hanya falsafah yang tidak boleh diamalkan.

Anda boleh mengalami sendiri bagaimana mudah pendekatan berkenaan bertenaga untuk melegakan kesakitan berfungsi, atau anda boleh terus bergantung kepada prosedur yang sama Perubatan moden yang tidak pernah benar-benar bekerja untuk mendapatkan sesiapa sahaja daripada kesakitan.

Jangan sekali-kali lupa ini: nasihat yang tidak baik, tekaan berpendidikan, pertimbangan yang tidak tepat dan kesilapan yang berleluasa di kalangan pakar-pakar penjagaan kesihatan. Mereka juga kesilapan prosedur penjagaan sakit untuk penjagaan kesihatan. Kesilapan mereka boleh membuat anda dalam kesakitan, meletakkan hidup anda dalam bahaya dan membahayakan anda dan orang yang anda sayangi.

Terdapat kaedah bertenaga berurusan dengan sakit yang mengenal pasti punca-punca / sumber yang lebih khusus penyakit dan kecederaan. Anda mahu satu kaedah yang bertenaga yang dapat menentukan kawasan fizikal yang jelas sakit di samping penentuan yang pelbagai sebab-sebab emosi, psikologi dan kerohanian asas. Anda juga mahu satu kaedah yang meletakkan anda dalam menjaga, dalam jangka masa panjang, jadi anda tidak perlu bergantung kepada mana-mana 'pakar'.

Kamu lebih mengetahui tentang badan / minda / semangat anda sendiri daripada orang lain. Anda hanya perlu meletakkan pengetahuan ini untuk digunakan.

Oleh Shaolin Kung Fu Grandmaster Kam Yuen, DC

Tidak ada komentar:

Posting Komentar