Senin, 23 November 2015

Menyeru Segera Keajaiban Penyembuhan Ilahi oleh Mahavatar Babaji

Menyeru Segera Keajaiban Penyembuhan Ilahi oleh Mahavatar Babaji

Mahavatar Babaji adalah mahayogi Himalaya abadi, dikatakan berusia kira-kira 1,800 tahun, adalah pengasas Kriya yoga. Beliau merupakan tokoh dan tiada tandingan di kalangan semua orang-orang kudus, mencerahkan dan bijaksana di dunia.

Nya anugerah Ilahi universal dan penyembuhan kosmik tidak mempunyai batasan perbezaan duniawi seperti kasta, kelas, agama, budaya, sejarah, dan wilayah.

Wali yang kekal sentiasa memancarkan cahaya dirasakan kasih sayang untuk seluruh umat manusia. Cahaya ilahi dan getaran super denda kerohanian dan kesedaran kosmik sentiasa dipancarkan daripadanya badan kosmik.

Kami kini akan memberikan kepadamu ritual yang jarang berlaku yang membolehkan anda untuk menyembuhkan diri sendiri secara mendadak, dan yang boleh menyembuhkan masalah kesihatan yang degil begitu ramai orang di seluruh dunia. Ia pasti akan menghapuskan bahaya daripada masalah kesihatan anda sekali dan untuk semua, tidak kira betapa buruk atau yang tidak boleh diubati ia kelihatan.

Rangka Ritual

· Duduk di postur berkaki silang santai dengan mata tertutup.

· Ambil 10 nafas sangat perlahan dan mendalam [kiraan 10-1] berehat setiap bahagian badan

· Ambil 10 nafas lebih; dengan setiap nafas membuat nafas anda lebih tenang dan lebih lancar

· Ambil 10 nafas yang lain, dengan setiap nafas menguasai minda anda untuk menjadi diam dan berfikir kurang.

· Sekarang menggambarkan yang maha kuasa Mahavatar Babaji duduk di hadapan anda pada jarak enam kaki atau lebih. Babaji merupakan awet muda dan belia selama-lamanya 25 tahun, langsat adil, ketinggian pertengahan dengan badan yang sangat baik dibina, rambut panjang berkilat coklat dan hanya memakai kain panjang lutut dibungkus dalam lipatan pada bahagian pinggang. Beliau terpancar getaran besar perak terang cahaya putih dikenakan dengan beribu-ribu volt elektrik menghancurkan rohani penyayang

· Cahaya putih perak adalah penyakit memusnahkan cahaya tenaga rohani yang sangat bertanggungjawab yang luar biasa.

· Biarkan cahaya ilahi putih perak untuk perjalanan ke bawah melalui kepala anda dan ke dalam badan anda.

· Lihat ia pergi ke setiap sudut badan anda, melalui dada, perut, lengan, dan kaki di mana-mana. Ia akan membersihkan dan menyembuhkan anda sepenuhnya.

· Apabila cahaya ilahi sampai ke bahagian badan yang tertindas, biarkan ia tinggal di sana untuk beberapa ketika. Lihat ia berpecah belah dan memusnahkan penyakit itu sepenuhnya.

· Biarkan cahaya penyembuhan untuk lulus keluar dari kaki anda.

· Getaran penyembuhan dikenakan Super daripada Babaji kini sedang diserap oleh anda.

· Satu hubungan yang dinamik dan ajaib segera kini sedang dibuat. Anda akan berasa rasa yang bagus tenaga tinggi dan lif euphoric

· Sekarang anda menyegerakkan nafas [sedut-hembus nafas] dengan memuji-muji mental selama 15 minit

Penyedutan: Mahavatar Babaji

Pengeluaran nafas: Kasihanilah aku

· Sekarang berkata tegas "Saya betul-betul sembuh, disucikan dan dibersihkan pada tenaga ini besar sangat bayaran penyembuhan Mahavatar Babaji"

· Sekarang membuka mata anda dan berkata "terima kasih" kepada Babaji dengan perasaan sebenar kesyukuran dan kegembiraan untuk penyembuhan ajaib belas kasihan-Nya yang gemilang

Setelah selesai upacara ini mudah kuat lagi melampau anda akan berasa lebih baik segera. Anda akan rasa bersih, segar dan aman. Kesakitan dan ketidakselesaan akan telah diikat.

Jangan bimbang tentang pulangan gejala. A, jumlah penyembuhan lengkap boleh datang selama beberapa minggu atau bulan. Mengulangi upacara ini sekurang-kurangnya dua kali setiap hari sehingga semua tanda-tanda telah kekal hilang.

Setiap masalah kesihatan boleh dirawat dengan jayanya melalui kuasa Mahavatar Babaji, sama ada yang mudah selesema atau kanser boleh diubati yang serius. Ia semua bergantung kepada jumlah iman dan kepercayaan kepada kuasa kosmik ilahi yang dihasilkan oleh Babaji.

Tidak kira betapa sukarnya masalah kesihatan adalah, Babaji akan membawa anda keluar dari itu. Babaji tidak akan membiarkan anda ke bawah. Percayalah beliau sepenuhnya Mahavatar Babaji akan sentiasa BEKERJA. Dia akan menyembuhkan anda dengan cara yang sangat ajaib dan menakjubkan

OLEH

Geeta JHA [PENYEMBUH ROHANI]

INDIA

Tidak ada komentar:

Posting Komentar