Senin, 23 November 2015

Menyembuhkan Jangkitan Yis - Bagaimana Merawat Jangkitan Yis Dengan Penggunaan Pemulihan semula jadi

Menyembuhkan Jangkitan Yis - Bagaimana Merawat Jangkitan Yis Dengan Penggunaan Pemulihan semula jadi

Jangkitan yis adalah penyakit biasa yang tulah lelaki, wanita, dan kanak-kanak di mana-mana di dunia. Ia adalah disebabkan oleh penumbuhan yg terlalu cepat daripada kulat yang dipanggil Candida albicans. Keadaan ini biasanya berlaku di kawasan-kawasan di dalam badan yang dengan mudah mengekalkan kelembapan; kawasan-kawasan ini termasuk ketiak, kemaluan, dan mulut.

Ia dengan mudah boleh dikenal pasti melalui tanda-tanda fizikal yang termasuk, tetapi tidak terhad kepada, yang berikut; gatal-gatal, membakar sensasi, kemerahan di dalam dan sekitar kawasan yang dijangkiti, keputihan cheesy, dan sebagainya.

Seperti yang suram kerana ini mungkin berbunyi, mereka agak beberapa penawar jangkitan yis ada, masalah ini walaupun adalah mengetahui yang paling sesuai dengan jenis badan anda. Sebagai peraturan, sentiasa memilih untuk penawar semula jadi pertama sebelum cuba untuk menggunakan apa-apa jenis contohnya ubat atau dadah.

Dalam artikel ini kita akan melihat beberapa penawar jangkitan yis semulajadi yang berpatutan, yang boleh didapati, dan berkesan. Pada akhir artikel ini, anda akan diberi peluang untuk mengakses sistem terbukti membasmi jangkitan ini seperti gangbusters! Mari kita kepadanya ...

# 1 - Cuka

Walaupun cuka mungkin mempunyai rasa jahat, ia boleh dikatakan tidak mempunyai pilihan kerana ia juga sangat jahat sebagai penawar jangkitan yis. Ia amat berkesan dan banyak pesakit yis bekas melaporkan bahawa mereka telah digunakan dengan jayanya untuk mengubati keadaan mereka. Apa yang anda perlu lakukan adalah untuk mendapatkan satu liter air dan menambah kira-kira 1-3 sudu besar cuka ke dalamnya. Setelah penyelesaian siap, douche dengannya. Ulangi ini sekurang-kurangnya sekali sehari untuk kesan maksimum. Jangan terus jika gejala bertahan lebih lama dari seminggu. Sebagai kaedah alternatif untuk merawat penyakit ini, anda mungkin mahu mengurangkan secara drastik atau menghapuskan sama sekali gula daripada diet harian anda ...

# 2 - Sugar Penghapusan

Gula, pada masa yang sama bahan yang sangat manis dan menyenangkan, juga boleh menjadi sangat merugikan apabila ia datang kepada jangkitan yis. Ini adalah disebabkan oleh hakikat bahawa gula menggalakkan pertumbuhan yis. Anda perlu untuk menghapuskan pengambilan gula anda sepenuhnya dan sebaliknya, pergi untuk makanan yang mempunyai kandungan gula, atau kandungan gula yang sangat rendah. Makanan seperti; sayur-sayuran, bijirin, buah-buahan dan sebagainya.

# 3 - Yogurt

Ini adalah salah satu yang sangat banyak ditulis mengenai minuman setiap kali syarat ini bercakap tentang. Jadi kerana ia boleh, kebanyakan orang sebenarnya terlepas bahan yang paling penting bahawa minuman ini mesti mempunyai untuk lulus sebagai ubat jangkitan yis; kultur hidup. Kultur hidup bakteria berguna yang membantu untuk memusnahkan yis. Ia termasuk acidophilus dan bifidus. Anda boleh mengenal pasti yogurt mempunyai mereka melalui label. Setelah anda mendapatkan jenis yang betul, anda perlu memohon kepada kawasan yang terjejas topically. Anda juga boleh memasukkan beberapa ke dalam faraj menggunakan aplikator tampon plastik atau jari anda.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar