Senin, 23 November 2015

Sakit Sendi - Resipi Mudah untuk Membuat Home Pemulihan yang berkesan (Bahagian 2)

Sakit Sendi - Resipi Mudah untuk Membuat Home Pemulihan yang berkesan (Bahagian 2)

Letakkan puncak teh paya (1 bahagian) dalam hidangan melkan dan menambah minyak sayuran (9 bahagian). Anda boleh menggunakan zaitun, biji sesawi, biji bunga matahari atau minyak yang lain. Rebus campuran dalam mandi air selama 30 minit dan biarkan ia minuman. Selepas itu, tuang berwarna dan mengisi hidangan tidak telus dengan minyak. Simpan di tempat yang gelap. Mengurut sakit sendi dengan minyak. Selain itu, ia merupakan ubat yang baik untuk melegakan kesakitan otot.
Campurkan kuantiti yang sama paya puncak cinquefoil dan batang bawah untuk mendapatkan separuh daripada satu liter herba. Mengisi vodka separuh-of-a-liter-balang dengan campuran dan tuangkan pada kepekatan 40% ke atasnya. Pastikan balang di tempat yang hangat selama 10-15 hari dengan menggoncangkannya sekali-sekala. Selepas itu, tuang merebus. Ambil 10 titik berwarna yang 3 kali sehari 30 minit sebelum makan. Merebus boleh digunakan untuk memampatkan, juga.
Gosok kawasan yang menyakitkan dengan nettles biasa. Elakkan melembabkan kulit dengan air selepas prosedur. Pada masa yang sama, minum satu sudu jus segar daun Jelatang 3 kali sehari.
Tanamkan 20 gram daun burdock kering dengan segelas air dan rebus berwarna selama 5 minit. Tinggalkan merebus untuk minuman sehingga ia menjadi sejuk. Gunakan berwarna untuk memampatkan dan mandi.
Alu daun burdock segar dan memakai sendi yang menyakitkan. Tutup kompres dengan kain dan balut pembalut yang di sekitarnya.
Campurkan 25 gram parut akar burdock segar dan 25 gram daun burdock. Tambah 100 mililiter air untuk campuran dan rebus berwarna pada api yang kecil selama 20 minit. Tunggu sehingga berwarna mendapat sejuk dan tambah 100 gram mentega. Pastikan pes di dalam peti sejuk. Gosok kawasan yang tidak baik dengannya.
Alu 30 gram segar tunas pokok Aspen dan campurkan dengan 100 gram minyak atau mentega. Pastikan pes di dalam peti sejuk dan menggunakannya untuk menggosok sendi yang menyakitkan.
Tanamkan 50 gram bunga berangan-pokok dengan 500 mililiter vodka. Tinggalkan campuran untuk minuman selama 2 minggu dengan menggoncangkannya sekali-sekala. Selepas itu, tuang berwarna dan menyimpannya di tempat yang gelap. Gosok sendi menyakitkan dengan merebus. Selain itu, anda boleh menggunakannya untuk melegakan kesakitan otot.
Anda boleh menyimpan bilberries merah segar dalam balang kaca yang dipenuhi air. Air perlu ditukar sebulan sekali, tetapi meminumnya bukannya mencurahkan. Air ini membantu anda dengan menyingkirkan asid urik yang cenderung untuk berkumpul di dalam sendi anda dengan peningkatan tahun.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar